13.2.14

No i znowu...

Wiem, wiem. Rozdziału jak nie było tak nie ma ale naprawdę, nie mam ostatnio weny nawet gdybym się zmusiła to by nic z tego nie wyszło. Przez chwilę pojawił się pomysł usunięcia owego bloga jednak pomyślałam że jest tu kilka osób którym moje opowiadanie się podoba więc odstawiłam ten pomysł w kąt. Przyznaje, moje opowiadanie jest strasznie pokręcone jednak był to mój pierwszy poważny blog i zaczęłam go tak 'amatorsko' a teraz mam problem ponieważ nie wiem co dalej?
Nie powiem wam daty dodania kolejnego rozdziału ponieważ po prostu nie mam pojęcia kiedy to się stanie, przepraszam.

Jednak żeby nikt się nie obraził i żeby to miało ręce i nogi możecie zadawać pytania wybranym przez was bohaterom a nawet mojej osobie. 
Pytajcie o co chcecie i ile chcecie :*

4 komentarze:

  1. Zapraszam na rozdział szesnasty ;)
    Serdecznie pozdrawiam!
    Amy ;)

    http://melodie-serc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy10.3.14

    Kiedy będzie następny rozdział!?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się go dodać jeszcze w tym tygodniu

      Usuń
  3. Fejsbuk teraz jest RÓŻOWY!!!


    Lubisz, kiedy facet grzebie Ci w torebce? Nie? To dlaczego miałby
    grzebać Ci na Timelinie?!
    Nasza odpowiedź na potrzeby KOBIET, to portal społecznościowy pełen
    "kobietowych spraw". Od przepisu na idealne jajko na miękko, po przepis na
    proste naprawy w Twoim aucie.
    Wrzucaj na swój timeline co tylko chcesz! Promuj siebie i swojego bloga.

    Tworzony przez same użytkowniczki wedle ich potrzeb, personalizowany,
    pełen twórczych pasjonatek jak i czytelniczek.

    Dołącz do społeczności, znajdź kobiety takie jak Ty, takie, które
    pomogą Ci w codziennych dylematach. Pomóż innym swoją wiedzą i pasją.
    Twórz, publikuj, udostępniaj, promuj się.
    Konkursy, zabawy, społeczności, artykuły, recenzje, a już niebawem grupy
    testerskie, w których możesz być i Ty.
    Wszystko, czego pragniesz, w jednym, nowym miejscu w sieci.

    Przepis na Kobietę.
    http://przepis-na-kobiete.pl

    OdpowiedzUsuń

Powered By Blogger